Tuesday, December 1, 2009

Dah hampir kurus niii..

Dah lama aku tak berposting dlm blog ni.... lebih kurang 1 bulan lebih. Sibuk bangat.

Alhamdulillah, aku dah berjaya mengurangkan berat badan lebih kurang 8 kg selepas menggunakan Jusmate5 lebih kurang 2 kotak. Berat dah turun jadi lbh kurang 63/64kg aje. Misi dah hampir berjaya..

Ayah aku dah bising2. Katanya buat apa nak kurus "nampak mcm orang sakit". Takpe, yg penting aku makin sihat, badan terasa lebih ringan, nafas pun dah tak semput!!. Yang paling aku suka semua seluar yg lama2 tu aku dah boleh pakai semula.

Ramai dah mengikut jejak langkah aku, apa lagi mencuba jusmate5lah. Ada yg jadi ahli, beli 1 kotak aje pun ramai. - tapi mahal sikitlah. Aku sekadar ingin membantu kawan2 dan diri sendiri.

Lagi satu, aku berjaya menjadi salah seorang pengedar di gerai HPM semasa Jom Heboh Bukit Jalil pada 5 dan 6 Disember ni.... harap-harap ramai yg berkunjung dan menjadi ahli....

Gambar terbaru belum ambil lagi....... nanti lah.

No comments:

Post a Comment